7 Nisan 2013 Pazar

NESTLE NESFİT BALLI BADEMLİ



Fikrimühim'den Nestle Nesfit (ballı bademli) gevrek geldi. Kutumun içinden 1 paket Nestle Nesfit Ballı & Bademli ve 1 adet kase çıktı. Tabi ki 10 tanede hediye indirim kuponu. Gevreğin tadı nasıl değişik olabilir diye düşünmüştüm ama yanıldım. Gerçekten çok güzel bir tadı var. İçinden çıkan file badem inanılmaz güzel bir tad katmıştı. Ben kasede cips gibi kıtır kıtır yemeyi tercih ettim.
Nestle Nesfit Ballı Bademli günlük ihtiyacımız olan kalsiyum, demir gibi 5 farklı vitamin bulundurmakta. İçindeki tam tahıllı formülü ise lif kaynağı olmasının birinci sebebi.
Kalorisi beni ilgilendirir derseniz yiyeceğiniz 1 kase Nesfit 160 kalori. Üstelik içindeki besinlerden dolayı diğer öğününüze kadar tok tutma özelliği var. Ben iyi ki deneme fırsatı bulmuşum, ve eminim bir çok kişi de benim gibi düşünecek.
Daha fazla bilgi isterseniz:
https://www.facebook.com/nestlenesfit.tr?fref=ts
Web sayfası için tık tık
https://nestle-fitness.com/tr/


1 yorum:

  1. eşimle ben de başladım sabah akşam yiyoruz marketten aldık. keşke bizede kase çıksaymışş :)

    YanıtlaSil