18 Ocak 2013 Cuma

DAMLA ÇİKOLATALI UN KURABİYESİ




Tarifimi Yumurtasız ve Sütsüz Tarifler etkinliğini yapan arkadaşım pasasofram 'a gönderiyorum.

Malzemeler
250 gr tereyağ (oda ısısında)
250 gr pudra şekeri
4 yemek kaşığı buğday nişastası
alabildiği kadar un
ayrıca
damla çikolata
Yapılışı
Oda ısısında yumuşayan tereyağını elinizle iyice krema kıvamı alana kadar yoğurun. İçine pudra şekeri, buğday nişastası ve alabildiği kadar un ilave edip tekrar yoğurun. Ele yapışmayan bir hamur hazırlayın. Hamurdan cevizden biraz daha küçük parçalar koparıp elinizle yuvarlayıp tepsiye dizin. Üzerine damla çikolata batırın. Önceden ısınmış fırında pişirin.

5 yorum:

  1. merhaba arkadasim yumurtasiz ve sütsüz etkinligimde bu tarifi paylasmak istermisin??

    YanıtlaSil
  2. Canım tabi ki alabilirsin. Hemen tarifimin başında belirttim mesajından sonra, etkinliğin aklımdaydı ama bu tarifi hiç düşünemedim.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine emeklerine saglik canim afiyetler olsun .

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık un kurabiyesine bayılırım küçüklüğümden beri..:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. aldim ekledim bile coktan canim ama sana yorum yazmayi unutmusum bak burda linki var.
    http://pasasofram.blogspot.de/2013/01/yumurtasiz-ve-sutsuz-etkinligimizde_8533.html


    tarif icin cok tsk.ler yine beklerim :)

    YanıtlaSil