26 Temmuz 2012 Perşembe

OLİNDA'DAN HEDİYELER




Firuzan hanımdan çok güzel bir mail aldım. Doğal ve hiç bir katkı maddesi kullanılmadan yapılan Nar ekşisi, Zeytinyağ ve Sirke yapıyorlarmış. Yazısında "Sirkelerimiz aynı anneannemin evinde yaptığı gibi dışardan hiçbir şekilde asit veya katkı maddesi katılmadan üretilen sirkeler gibi bulanık, tortulu ve dinlendirilmiş… Ya da  katkı maddesiz Nar Ekşimizlerimizin geleneksel kazanlarda yüksek derece ile kaynatılmadan tamamen hijyenik ortamda basınçlı kazançlarda düşük ısıyla kaynatılarak üretilmesi" zaten benim için de çok önemli. Nar ekşisini ve sirkeyi salata kullandım ve çok beğendim. Özellikle Portakallı Zeytinyağı benim favorim oldu. Hemen bir kurabiye yaptım ve inanılmaz lezzetli bir aroması oldu. Tamamen doğal ve katkısız bu güzel ürünleri sizlerde mutfaklarınızda mutlaka deneyin.
İnternet sitesini mutlaka ziyaret edin  OLİNDA ve her konuda ürünleriyle ilgili size yardımcı olacak Firuzan hanım'a bende çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder