3 Temmuz 2012 Salı

COLGATE SIZLAMASIZ KAHVE KEYFİ HEDİYESİ
































Fikrimühim Colgate Sızlamasız Kahve Keyfi Kampanyasına katılmıştım. Çok güzel büyük bir paket geldi. Ürünleri incelemeye başladım, numunelerden çevremdeki insanlara verdim.

Büyük paket diş macununu bir kaç gündür ben kullanıyorum, görünürde dişimde birşey yok ama alt dişimde şeker veya soğuk bir içecek içtiğim zaman bir sızlama oluyordu bazen, bir kaç gündür bu sorunu yaşamıyorum bu yüzden ilk tepkim oldukça olumlu. Numuneyi deneyen arkadaşlarımdanda iyi tepkiler geldi.

Dondurma, şeker, buzlu su, kahve ve çay gibi sıcak içecekler çok sevdiğimiz halde bazen kabusumuz olabiliyor. Dişlerimizde gözle görülür bir problem olmasa bile hassasiyete neden olan bu yiyecek ve içecekler bu dönemlerde bize sızlamadan ve keyifsizlikten başka bir şey vermiyor.

Kendilerine kutuları ve etkili ürünleri için teşekkür eder eğer böyle bir problemle karşı karşıyaysanız mutlaka colgate 'e bir şans vermenizi tavsiye ederim .









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder