21 Ekim 2011 Cuma

MİM 28

Sevgili Arkadaşlarım umutsepeti ve birtutamkekik
"Blogger" konulu mimle beni mimlemişler.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Hemen cevaplıyorum.

- İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;
Damaktadı (blog açmadan önce bile takip ediyordum)
- Sanal alemde tanışıp görüştüğünüz Bloggerler;
Şimdiye kadar kimseyle tanışma fırsatım olmadı.
- Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Blogger'ler;
Bütün bloglar zaten çok güzel.
- Moda blogları arasında  en sevdiğiniz blog;
Hepsi çok güzel.
- Yazılarını okurken keyiflendiğiniz blogger'ler;
Blog adı vermiyim ama yazılarını keyifle okuduğum blogger'lar var.
- Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar;
Bloglar arasında böyle bir ayrımım yok.
- Kendinize yakın bulduğunuz bloggerler;
Takip ettiğim bütün blog arkadaşlarım.
- Blogger denildiği an aklımıza gelen ilk isimleri yazıyoruz :)
Blogumu açmadan öncesinden de takip ettiğim 3 blogger arkadaşımı yazıyım.
Damaktadı, Keskinli, Papatyaprenses.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder