12 Ekim 2011 Çarşamba

MEYVELİ RULO PASTA


Malzemeler
4 tane yumurta
4 yemek kaşığı un
5 yemek kaşığı toz şeker
1 paket vanilya
1/2 paket kabartma tozu
ayrıca
1 poşet kremşanti
1 su bardağı soğuk süt
3-4 tane şeftali
toz antep fıstığı
kakao
pembe top çikolata
Yapılışı
Pandispanya için yumurta ve toz şekeri 4 dakika çırpın, diğer malzemeleride ekleyip 4 dakika daha mikserle çırpın. Yağlı kağıt serili tepsiye harcı döküp pişirin. Fırından alınca sıcakken hemen sarın, üzerine nemli bez örtün. Kremşantiyi sütle çırpın. Yağlı kağıdı çıkarıp içine kremşanti sürüp şeftali dizin. Tekrar rulo yapın. Üzerine kremşanti sürün, istediğiniz gibi süsleyip buzdolabında 5-6 saat dinlendirip servis yapın.



Not: Tarifler otomatik olarak yayınlanıyor.

8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık rulo pasta harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. ay nefis nefis harika. gözüm döndü :) Ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. nefis olmus canim meyve pastaya cok yakisiyor ellerine emeklerine saglik.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel sarmışsın öyle benim fırın tepsim kare gibi o yüzden anca kavuşturabiliyorum ruloyu. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor.Hemde kolaymış tarifi.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. nefis bir pasta ellerinize sağlık.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Hayatın tadları arkadasım, bende ılk mını fırında yaptım ama tepsısı ufak oldugu ıcın saramadım. Ben yuvarlak buyuk bır tepsıye doktum malzemeyı ve davul fırında pısırdım. Cok buyuk oldu ve guzel sarıldı.

    YanıtlaSil