17 Haziran 2011 Cuma

COCOSTAR MUFFIN



Malzemeler
3 tane yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
3 yemek kaşığı eritilmiş tereyağ
1 tane kabartma tozu
1 tane vanilya
2,5-3 su bardağı un
1,5 yemek kaşığı kakao
ayrıca
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yumurta akı
1 yemek kaşığı pudra şekeri
Yapılışı
Yumurtayla şekeri çırpın. Süt ve eritilmiş tereyağını ekleyip birkaç saniye mikserle çırpın. Diğer malzemeleride ekleyip tahta kaşıkla hafifçe karıştırın. Gerekirse un ilavesinde bulunun. Hindistan cevizine yumurta akı ve pudra şekeri ekleyip elinizle yoğurun. İsterseniz biraz daha hindistan cevizi ekleyebilirsiniz. Muffin kalıbını çok az margarinle yağlayın. 1 yemek kaşığı kek harcından koyun. Hindistan cevizli harçtan parçalar koparıp elinizle yuvarlayıp kekin ortasına koyun. Üzerine tekrar 1 yemek kaşığı kek harcından koyun. Önceden ısınmış fırında pişirin.

9 yorum:

  1. aa bu çok güzelmiş. hindistan cevizini çok seven eşime güzel bir süpriz olacak. tşk

    YanıtlaSil
  2. Cocostrae kurabiye hepimiz gôrdük ama muffin ilk defa rastliyorum! nefis gorunuyorlar ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  3. CANIMM YAA NEFIS BUNLAR ..FIKIRDE SUPER.HERHALDE SEN UYDURDUN .BENDE KURABIYESINI YAPARIM ANCAK KEKINI HIC GORMEDIM ..NEFIS:))))))

    YanıtlaSil
  4. Normal kakolu bir kekede aynı işlemi uygulayabilirmiyiz acaba ?

    Bu arada nefis görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel gözüküyor canım,ellerine sağlık..
    Denenecekler listesine eklendi :)
    Mutlu tatiller diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir lezzet damlası...Mutlaka deneyeceğim...Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Normal kakaolu bir keke uyguluyabilirmiyiz diye soran arkadaş var, tepsiye döküp yapsam diye düşünüyorsanız kek harcının yarısını tepsiye yayın hindistan cevizi toplarını üzerine yerleştirin, kalan kek harcını üzerine dökün derim ama keki dilimlerken hindistan cevizleri dağınık olabilir. Kalıpta yapasanızda yine hindistan cevizli toplar keki dilim yaparken düzgün görünmeyebilir.

    YanıtlaSil
  9. ben denedim tarifinizi,kakao yerine bi paket çikolata parçacıklı puding koydum,süt kalmamıştı süt yerine 3 yemek kaşığı ev yapımı yoğurt ekledim,tereyağ yerine margarin koydum,muffin kaplarımın yeterli gelmeyeceğini düşünüp tepsiye koydum ve görsel olarakta lezzet olarakta harika oldu:)bu güzel tarifiniz için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil