6 Mayıs 2010 Perşembe

YUMURTA YAHNİSİ



Malzemeler
4 tane yumurta
1 tane soğan
1 tane yeşil biber
1 tane kırmızı biber
1 tane sarı biber
1 tane domates
kekik
pulbiber
tuz
2 çorba kaşığı sıvıyağ
Yapılışı
4 tane yumurtayı haşlayın. Soğanı piyazlık doğrayın. Biberleri jülyen doğrayın. Sıvıyağda soğanları 1-2 dakika karıştırıp tuz ve renkli biberleri ekleyip soteleyin. Rengi dönmeye başlayınca küp doğranmış domatesi katın. Ocaktan alırken kekik ve pulbiberi katın. Haşlanan yumurtaları uzunlamasına kesip daha sonra dilimleyip servis tabağına alın. Üzerine soğanlı renkli biber karışımını yayıp servis yapın.

17 yorum:

  1. Canım ya görüşemez olduk kadim dostum...
    Yumurta yahnisi hiç denemediğim bir lezzet ama muhteşem görünüyor....Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İLK DEFA GÖRÜYORUM ELLERİNE SAĞLIK CANIM SÜPERSİN DENEMEK LAZIM HAFTASONLARI İÇİN, SELAMLAR

    YanıtlaSil
  3. hımmmm harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. harika bir tabak
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Bunu ilk defa gördüm :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik canim .Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. Ooo ilk defa duyuyorum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çok degişik ve lezzetli bir kahvaltılık olmuş.nefis görünüyor.ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  9. İlk defa duydum değişik tatları severim ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Taze Nane, farklı bir menü ile yine karşımızdasınız. Harika bir lezzet olduğunu tahmin edebiliyorum.
    Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  11. İçten duygularına çok teşekkür ederim.Yumurta yahnisi değişik olmuş,tadıda güzeldir mutlaka,ellerine sağlık,sevgilerrrr.Öptüm....

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı cumalar canım.Yumurta salatasını çok severek yeriz özellikle sahur yemeklerinde:))önümüz ramazan,listeme aldım tatlım.Elleine sağlık.çok öpüyorum.
    mutlu hafta sonları dilerm..

    YanıtlaSil
  13. Anneler gününüz kutlu olsun .... Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. Bunu ben çayla yerim ohh ekmeği bana bana :)))
    ellerine sağlık nanecim nerelerdesin yine bakim :)

    YanıtlaSil
  15. Canim anneler günün kutlu olsun,

    sevgiler.... yahnide nefis olmus ellerine saglik, sevgiler....

    YanıtlaSil
  16. Nefis görünüyor ellerine sağlık canım.Anneler günün kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çok değişik bir tarifmiş, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil