2 Nisan 2010 Cuma

ETİMEK SALATASI



Malzemeler
1 paket etimek
2 su bardağı yoğurt
1 su bardağı mayonez
2 diş sarımsak
1 demet maydanoz
3 tane haşlanmış yumurta
2-3 tane salatalık turşusu
tuz
Yapılışı
Sarımsağı ezip yoğurt, tuz ve mayonezle birlikte karıştırın. Etimekleri tek tek arkalı önlü bu karışıma batırıp borcama dizin. Kalan yoğurtlu karışımı etimeklerin üzerine yayın. Üzerini streç filmle kapatıp buzdolabında yarım saat bekletin. Maydanozu ince kıyın. Salatalık turşusunu ufak doğrayın. Yumurtanın sarısını elinizle ufalayın, beyazını küçük doğrayın. Etimek salatısının üzerine maydanozu ve salatalık turşusunu yayın. Yumurta beyazını serpin. Sarılarınıda üzerine koyun. Buzdolabında 1-2 saat bekletip servis yapın.

11 yorum:

  1. Ellerine saglik canim... COk hos bir salata olmus... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı cumalar nanecim,bu salatayı hep duyarım henüz tatmadım.Ellerine sağlık canım sunum nefis olmuş:))mutlu hafta sonları diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. merhabalar.çok güzel olmuş.pratik ve lezzetli.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Salatanız harika görünüyor ellerinize sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Taze Nane, yine özel değişik bir salata bizlere sunuyorsunuz ellerinize emeğinize sağlık uygulayacağım.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Benimde çok sevdiğim, bu salatayı çok sık yaparım,Evdekilerde pek sevmez,bende konu komşuma yapıyorum.Benim için çok lezzetli bir salatadır.Seninkide çok hoş görünüyor,ellerine kollarına sağlık,afiyet şeker olsun...Sevgilerrr.....

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık :) Adını duyduğum ama denemediğim bir tarif bu da. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. İlginç bir tarif!etimekli oluşu yani,bunu denemek isterim.
    Güzel bir hafta sonu seninle olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. bende dün yaptım ve az onra yayınlayacağım.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. ben bu salatayı çok seviyorum.Yalnız biz içine haşlanmış tavuk koyuyoruz çok lezzetli oluyor.elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. çok güsel olmuş ellerine sağlıkbende bloguma beklerim

    http://denizkayra.blogspot.com/

    YanıtlaSil