26 Ekim 2009 Pazartesi

ÜÇ RENKLİ KEŞ PEYNİRLİ ERİŞTE



Malzemeler
1 çorba kasesi sade erişte
1 çorba kasesi domatesli erişte
1 çorba kasesi ıspanaklı erişte
1 çorba kasesi rendelenmiş keş peyniri
2 çorba kaşığı tereyağ
1 çay bardağı iri kıyılmış ceviz
tuz
Yapılışı
Erişteleri tuzlu suda haşlayın. Keş peynirini ikiye bölün. Yarısını 1 çorba kaşığı tereyağda kavurun. Kalan 1 çorba kaşığı tereyağda cevizleri kavurun. Haşladığınız eriştenin üçte birini servis tabağına yayın. Üzerine keşten serpip, kızdırılmış tereyağlı cevizden yayın. Üzerine tekrar erişteden yayın. Aynı işlemi uygulayın. En üzerine erişteyi yaydıktan sonra kavurduğunuz keşi serpin.

Diğer keşli erişte tarifi için ;
Kesli-makarna

Eriştenin yapılışı için ;
Erişte

6 yorum:

  1. harika!!
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü 10 üzerinden 10 :) tadı da eminim güzeldir ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Hamarat hatun erişteye bayılırım.Benimde var yayınlanmayı bekleyen erişte tarifim:)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. keşli erişte ben en sevidigim tariflerdendir.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık canım ben keşi çok merak ediyorum hiç tatmadım bir gün belki kısmet olur tatmak sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. canım kardeşim:) ellerine sağlık çok güzel olmuş..bende arkadaşta yedim ve tarif almış ve yapmıştım benimki güzel olmadı nedenini şimdi anladım ben keşi bilmiyordum ısmarlama boludan getirttim çok tuzluymuş ee bide mantı tuzlu oldu hiç güzel lezzet yoktu ...keşi kavurmamıştım..ben ank da nerde bulabilirimki güzel keşi yardımcı olurmusun sevgiler kardeşim :)ahsabindunyasi

    YanıtlaSil